#26 Skrevet Juni 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 7, 2009 Litt bilder fra meg her....: http://picasaweb.google.no/OK.Stensrud/VWAudiHovedtreffValer7Juni?feat=directlink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 7, 2009 Takk for flotte bilder! Sku ønske jeg hadde tid til å komme! Jeg får heller dra på årets Gatebil treff 10-12 Juli på samme banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 7, 2009 Her er en videosnutt jeg tok opp av kjøring på lørdag formiddag. Er i tre deler da Youtube ikke tillater over 10 min klipp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 7, 2009 noen som har bilde eller film av min røde rs2? ce registrert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 7, 2009 noen som har bilde eller film av min røde rs2? ce registrert Kommer i morgen=)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) noen som har bilde av min svarte Gti(black magic) på bane eller utstilling ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 7, 2009 Møtte mye fine biler i dag gitt. Satt med kul på levis'n hele turen fra Lesjaskog til Otta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 7, 2009 den lyseblå golf2 på filmen så ut til å gå bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) Her er albumet mitt fra treffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 7, 2009 Bilder av Min audi TT (ax91114) tas imot med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) Bilder eller film av min på bane taes imot med takk:) Mørk Audi S6 avant, med 5 hull i front og frontmontert IC! Kommer ut bilder fra meg snart..Bilder av maaaange biler på banen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 7, 2009 Om noen har bilder av min mildt sagt shabby Audi 90 quattro så legg de gjerne ut eller send de til meg, gøy og ha noen bilder av bilen slik den er nå, da dette var siste moro den hadde før den skal pusses opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 7, 2009 Her kommer det noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 7, 2009 ser ut som dere har hatt en kjempe helg folkens har bare kjørt 2000km på 2 dager jeg, for å hente den jævla bilen hehe men men fikk i hvertfall med meg bug run Hvordan gikk det med premieringer å sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 7, 2009 ]Fler bilder. Alle bilder er uredigerte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 7, 2009 Blir aldri nok bilder: smil : Det var alt for denne gang. Har masse mer, men ikke alle er fullt så bra. En ting er sikkert, knallbra treff med mye fint å se på å meget heldig med været:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 8, 2009 Noen fra oss: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 8, 2009 Flere fra oss: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg fikk sitte på med Porschen i pausa Wiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 8, 2009 mye fint på søndag må jeg si,dritt at jegmåtte hjem å jobbe på søndag, men fekk en fest på campen på fredag å prate med mye koselige folk,å sett mye bra kjøring på lørdagen..å heldige med knall vær på lørdag.. bra treff!! heftig kjøring av den sølvgrå 90 en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...