motoromdreiningsføler+tenningstidspunkt type44 q

Anbefalte innlegg

har en 1985 100quattro, opprinnelig med KU motor, har blitt satt i MC motor, men uten motorstyring. har fått tak i så å si komplett k-jet + ledningsnett og mac11 som jeg skal få på.

men så kom jeg til å se på følerne til motoromdreingstall og tenningstidspunkt, men er det ikke noe rart her? er bare en føler som går inn på det første bildet her, på det nedre hullet går det jo ikke inn noe? og på toppen av girkassa er det også et hull, men det er for lite for sensorene.

06062009036.jpg

06062009035.jpg

06062009037.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge satt jo på siden der på min. kanskje jeg har glemt å skru av en brakket? skal skjekke i morra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, sjekk det ut! hehe, kan da ikke være så det ikke går på denne? høres ikke logisk ut, da jeg har disse sensorene på min 81 coupe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to sensorene pleier vel å sitte ved siden av hverandre, litt paralellforskjøvet, og montert på en brakett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, så det skal være en brakett der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, slik: (litt dårlig bilde, men...)

3601009979_e155707c70.jpg

Har forstått det som at den ene føler på tennene på startkransen, mens den andre føler på pinnen i bakkant av svinghjulet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat, fant braketten i etka nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var den skrudd av:) skal jeg sende den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem av de skal sitte hvor forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe å bety..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.