#1 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) har en 1985 100quattro, opprinnelig med KU motor, har blitt satt i MC motor, men uten motorstyring. har fått tak i så å si komplett k-jet + ledningsnett og mac11 som jeg skal få på. men så kom jeg til å se på følerne til motoromdreingstall og tenningstidspunkt, men er det ikke noe rart her? er bare en føler som går inn på det første bildet her, på det nedre hullet går det jo ikke inn noe? og på toppen av girkassa er det også et hull, men det er for lite for sensorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2009 begge satt jo på siden der på min. kanskje jeg har glemt å skru av en brakket? skal skjekke i morra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2009 jepp, sjekk det ut! hehe, kan da ikke være så det ikke går på denne? høres ikke logisk ut, da jeg har disse sensorene på min 81 coupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 De to sensorene pleier vel å sitte ved siden av hverandre, litt paralellforskjøvet, og montert på en brakett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) ok, så det skal være en brakett der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2009 Yes, slik: (litt dårlig bilde, men...) Har forstått det som at den ene føler på tennene på startkransen, mens den andre føler på pinnen i bakkant av svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) akkurat, fant braketten i etka nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2009 da var den skrudd av:) skal jeg sende den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2009 hvem av de skal sitte hvor forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2009 har ikke noe å bety.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...