#1 Skrevet Desember 16, 2004 Mangler lys i dashbordet mitt...Eneste som lyser er lysbryteren... Har hørt at denne kan være mulig årsak til at det ikke er no lys i alt annet...Noen som vet om dette stemmer? Syns det er litt rart at det bare er lysbryteren det er lys i.... På forhånd tak for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2004 Hva slags bil er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2004 Hadde kanskje vært greit å skrivd ossen bil det dreide seg om ja Er en 86 Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2004 Jepp, da er det "reostaten" i lysbryteren tipper jeg. Dette er den som dimmer instrumentlysene. Det hender fra tid til annen at denne ryker. Prøv å bytt lysbryter og se om dette fikser problemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2004 Takker for svar Drar på nærmeste høggern og sjekker der først.før jeg eventuelt bestiller en ny en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2004 Det høres ut som en lur ide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2004 Takker for svar Drar på nærmeste høggern og sjekker der først.før jeg eventuelt bestiller en ny en... Ta og snakk med Fredrik Bøhleng, han bør ha en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2004 Eller bare bruke den fra høggern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...