Komplett fargekart til Golf 1 - hvor?

Anbefalte innlegg

: vinke :

Som tittelen sier, hvor kan jeg finne komplett fargekart over originalfargene som Golf 1 ble levert med?? Har lest ymse prosjekttråder her inne, der det blir lakkert med den ene og den andre originalfargen...men jeg er ute etter en komplett oversikt over de fargene Golf 1 ble levert med.

Om det ikke finnes noen steder ute på veven, så kan kanskje de med kunnskap lage et her?

Post lakk-kode og illustrasjonsbilde.

Tråden er ment som inspirasjon for min egen og andres del:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

Som tittelen sier, hvor kan jeg finne komplett fargekart over originalfargene som Golf 1 ble levert med?? Har lest ymse prosjekttråder her inne, der det blir lakkert med den ene og den andre originalfargen...men jeg er ute etter en komplett oversikt over de fargene Golf 1 ble levert med.

Om det ikke finnes noen steder ute på veven, så kan kanskje de med kunnskap lage et her?

Post lakk-kode og illustrasjonsbilde.

Tråden er ment som inspirasjon for min egen og andres del:)

http://www.doppel-wobber.de/ oversikt over farger og årsmodeller der men ikke bilde av biler med fargen.

evt sjekk VW Vortex de har sikkert en tråd med bilder og fargekoder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.