#1 Skrevet Juni 7, 2009 Har en s4 som får nytt interiør til neste helg, det kommer fra en rs4 og da står det jo rs4 på stolene. Hva syns folk, skal jeg beholde rs4 logoen eller få noen som kan skinn til å fylle den igjen? Får ikke bestemt meg... kansje det blir klarere når det blir montert i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2009 Har en s4 som får nytt interiør til neste helg, det kommer fra en rs4 og da står det jo rs4 på stolene. Hva syns folk, skal jeg beholde rs4 logoen eller få noen som kan skinn til å fylle den igjen? Får ikke bestemt meg... kansje det blir klarere når det blir montert i bilen "Fylle igjen logoen"..? Blir det bra da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2009 La det stå og begynn og bygg om litt etter litt til rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2009 La det stå og begynn og bygg om litt etter litt til rs4 Det hørest billig ut du:) men er helt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2009 Ha ha, motor messig er jeg jo der... Tror ikke det blir bredding med det første i og med at bilen er nylakket for noen uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...