#1 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) Hallo. Har en venn som sliter litt . Ingen synlig lekk, veske i beholder = ok ,ikke noe feilkode, men pedalen siger inn når bilen står på tomgang. ikke noe synelig feil. Når han stopper mot ett kryss virker pedal normal ved første pump men blir stein hard på 2 trykk noen som har vært borti noe sånn.? Vacum pumpe ? Bremsepumpe? Takker for alle innspill-!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 var borti noke liknende, då var det sjølve bremsesylinderen som hadde reve seg, slik at den lak trykk når bilen var igang og bremsekraftforsterkeren fungerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Har du funnet ut hva som var problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2010 Har du funnet ut hva som var problemet? Få noen til å trø på bremsa og kikk under venstre bakhjul På min lakk det i slangen som går inn på venstre bakhjul. fikk tips her i klubben å det stemte bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2010 Få noen til å trø på bremsa og kikk under venstre bakhjul På min lakk det i slangen som går inn på venstre bakhjul. fikk tips her i klubben å det stemte bra:) Jeg har ikke lekasje. Som Roar sier over blir pedalen fort hard. Dvs at det tar laaaang tid etter hard oppbremsing før man får normal bremsepedal igjen. Ved høyt turtall går det ganske fort. Ved tomgang siger pedalen inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...