#26 Skrevet Juni 11, 2009 Her er en film som Patrick Nordh fant på youtube. finnarna håller igång längst! 4:30 finnarna kommer fram till våran natt vakt, 6:06 finnarna är i våran camp när vi sover, ett återkommande problem:) BUGRUN 2009! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 11, 2009 Her er en film som Patrick Nordh fant på youtube. De hadde noen bilder også gitt... http://puerco.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/bugrun_2009_Mantorp_sweden/ Her er noen av Adrian og Christer på banen/stripa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 11, 2009 De new beetle boblene hadde fine runde tider. 1. Hadde 300 hk R32 sugemotor med 02M racing kasse fra VW Motorsport. 2. 2.8 24V VR6 sugemotor på 230 hk og OEM 02M kasse 3: 2.8 24v VR6 HGP Turbo motor på 430hk og SQS 02M dog box. Denne gikk satan så godt. Og for en sjuk lyd. De sa at motoren var helt orginal, og at alle bilene var 2004 modeller. Null problemer rent mekanisk med noen av dem. Jeg bare måtte inn i teltet å snakke med disse folka. De kjørte lang distanse løp med dem, og hadde kjøpt alle fra VW Motorsport. 5 år gamle banebiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 11, 2009 Noen bilder fra Buggis 09: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2009 (endret) Noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 11, 2009 (endret) Et par til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 13, 2009 Har noen jeg også. Miss Bugrun Dommerene Vinnerene, Husker ikke alle klassene så jeg gidder ikke å skrive dem, de fleste er selvforklarende uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 13, 2009 Fikk stilt inn kameraet og gitt samboeren ett lynkurs i kjørebilder på vei hjem også. Må si hun klarte seg veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 13, 2009 Også litt Random shots: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 13, 2009 Fikk stilt inn kameraet og gitt samboeren ett lynkurs i kjørebilder på vei hjem også. Må si hun klarte seg veldig bra Dette er jo i klasse med reklamen til VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 13, 2009 Lite racing: (Dette bildet har jeg også laga en litt kul vintage look av. Klikk på bildet for å se mer.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 14, 2009 Dette er jo i klasse med reklamen til VW Skal hilse henne og si det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 14, 2009 Dette så jo fortreffelig ut. Ser ut til at lista er lagt en del høyere og mye mer custom details på BugRun kontra hovedtreffet på Våler. Dette må oppleves neste år og når medlemmer i hovedstyret velge Bugrun ovenfor VACN hovedtreff, sier vel det litt, hehe. Var dette i klassen "how to kill a 3B"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 14, 2009 mye fine bilder, likte spesielt de kjørebildene hvem vant egentlig klassen for "Wasserkühler" ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 14, 2009 mye fine bilder, likte spesielt de kjørebildene hvem vant egentlig klassen for "Wasserkühler" ?? Var det ikke denne finske caddy'en da...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 14, 2009 jo , stemmer det, var inne på http://www.bugrun.com nå og det står jo der Ligger det en del bilder der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 15, 2009 Noen flere bilder jeg fant av klubb biler på nett: Source: http://puerco.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/bugrun_2009_Mantorp_sweden/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 15, 2009 Noen flere bilder jeg fant av klubb biler på nett:Source: http://puerco.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/bugrun_2009_Mantorp_sweden/ Tok ikke du noen fine bilder av Sciroccoen på banen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 15, 2009 Tok ikke du noen fine bilder av Sciroccoen på banen også? Jeg tok litt bilder fra banekjøringa, men det vakke mitt kamera, og han er litt treig,hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 15, 2009 Det var da ikke måte på til nærkontakt Mattis fikk med den svenske flicka ...... Jeg fikk i fjor, . men det var ett takras..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 15, 2009 Da har Fredrik grovredigert film og lagt ut på servern sin. Youtube nekta å legge ut større film en 10 min så da ble det privat istede. Kommer lenger og bedre versjon senere men er da noe å titte imens http://olastuen.no/bugrun/ Enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 15, 2009 Good one... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 16, 2009 Me like Legge inn litt banekjøring neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 16, 2009 Da har Fredrik grovredigert film og lagt ut på servern sin. Youtube nekta å legge ut større film en 10 min så da ble det privat istede. Kommer lenger og bedre versjon senere men er da noe å titte imens http://olastuen.no/bugrun/ Enjoy Kongefilm !!! Fikk "spotta" ene draget jeg hadde mot Roy jo.. 15.4 - sek Var å huske drag nr 2 dette, og hadde helt elendig start hvor det hørtes ut som bilen datt i fra hverandre da akselen hoppa opp og ned pga hjulspinn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...