#1 Skrevet Juni 7, 2009 hei greide selvfølgelig og ryke turboen på vålertreffet i dag. så treng en turbo litt kjapt. siden rs2 turboen ikke akkurat vokser på trær så lurer jeg litt på hvilke andre turboer med kkk flens som er samme spesifikasjonene på?eller nærmt iallfall...noen neticser? takker for svar mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2009 K26/GT2871 eller litt mindre K26/GT28RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 hvor selges disse rimeligst da?? går det ann å bruke en sånn på et rs2 chipopsett eller vil afr bli på tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Hiver meg på her..Da jeg tror min også fikk det ganske bra etter Våler! Røyk litt blått før også ved oppstart, men skulle starte opp igår før jeg dro hjem, og tror jeg røykla hele Åmotfors i Sverige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 hva med en kkk26\27? demonterte turbo idag. var slakke ut/inn en hel del.lagrene er vel vekke regner eg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 Turbonetics e50 i kkk hus funker fint, men bør mappes på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2009 Turbonetics e50 i kkk hus funker fint, men bør mappes på nytt Full mapping? Trenger jo ikke skifte map-sesnor, kun ny chip og benking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2009 netics har vel slutta og produsere kkk hus mener jeg på, sto her på forumet en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2009 netics har vel slutta og produsere kkk hus mener jeg på, sto her på forumet en plass.. Ja, det stemmer. Lagret er utsolgt, og de produserer ikke KKK hus på netics mere. Så da får det bli en Garrett da. Jaja, får parkere S6'n for sesongen da, og spare til nytt komplett oppsett:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, det stemmer. Lagret er utsolgt, og de produserer ikke KKK hus på netics mere. Så da får det bli en Garrett da. Jaja, får parkere S6'n for sesongen da, og spare til nytt komplett oppsett:( Vis du vil ha en midler tidig turbo har jeg en som går for under 1000 kr ink frakt, dette er orginal turbo, men bedre og ha det enn og parkere bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2009 KX 500? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 9, 2009 Vis du vil ha en midler tidig turbo har jeg en som går for under 1000 kr ink frakt, dette er orginal turbo, men bedre og ha det enn og parkere bilen.. Orginalturbo har jeg liggende selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...