#1 Skrevet Juni 7, 2009 Har periodisk feil på startsperre på min 95 RS2. Har fått vite att jeg bør bytte startsperre modulen / boksen. Men vurderer heller og fjerne startsperren, Er det noen som vet hvordan jeg må gå frem? MVH Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Tror startsperren forsvinner ved chipping, kanskje det er en løsning ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Den er jo omprogramert fra ES-tuning fra før. Var og snakket med de på treffet på Våler, og Egil mente att chipping ikke fjernet startsperra. Hmmm. Er det noen som vet hvordan jeg evt. kan lodde bort startsperreboksen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Kan ikke bare lodde bort boksen, men koble inn en emulator. Dersomatte hvisomatte bilen blir stjålet og forsikringspremien gjenspeiler startsperre, så kan det bli ordentlig kjedelig. Startsperre er vel aldri dumt å ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 Kan ikke bare lodde bort boksen, men koble inn en emulator. Dersomatte hvisomatte bilen blir stjålet og forsikringspremien gjenspeiler startsperre, så kan det bli ordentlig kjedelig. Startsperre er vel aldri dumt å ha? Hvertfall på RS2 ! De er jo "litt" utsatt for luringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...