hvor er høydejust. sensoren til xenonlysa?

Anbefalte innlegg

lurer på hvor høydejusterings sensoren sitter ? hadde vært flott med et bilde! jeg vet den sitter i hjulbuen på førersiden ett sted men hvor og hvordan den ser ut?

etter at jeg senket bilen har jeg fått en feilmld. som jeg ikke blir kvitt! og fant en tråd her inne om at du måtte justere høydenivået på nytt etter senk men jeg har 0% på den fremre sensoren! det stod at jeg kansje måtte bøye litt på feste til sensoren til jeg fikk samme verdier som han. noen som vet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sitter skrudd til bærearmen og i bilen. en foran og en bak. lett å se.. lite stag som går fra bærearm opp til en arm som sitter på et potensiometer ( liten el sensor med en kontakt på)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 3 stk sensorer om jeg ikke tar feil, to fremme og en bak ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du noe om siden den er på 0% så er den kanskje gåen eller?? og jeg skal ha bilen på sin første eu godkjenning nå og har tatt ut sikring nr:10 (automatisk høydejustering) kommer de til å finne ut dette? blir det feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.