Kople til A/F måler på enkleste vis

Anbefalte innlegg

Korleis monterer dere denne, er eg nødd å ta hull i eksosen og sveise på gjenge stykke til dette eller kan eg bruke orginale o2 sensoren, eventuelt byte den ut til en annen og bruke samme hullet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange bredbåndslambdaer kan emulere analoge signaler til ECU slik at du kan fjerne den gamle og kun bruke bb, vet at blandt annet innovate lc1 gjør dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og PLX sin gjør det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

zeitronix også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plx sin so må en kjøpe en boks og noke greier, blir o2 signalet til hjernen koplet inn på den da?

også montere ny sensor i eksosen som er koplet til denne boksen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner ikke med du har catter på bilen din? Så da ville jeg brukt en holder på bakpotta og festet o2sensoren der,dette funker ypperlig. :) Men skal du ha dette permanent i bilen,funker ikke dette. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk catter enda på bilen, det er derfor dette med A/F måler blir eit problem, hadde eg ikkja hatt cattene so kunna eg berre satt inn breibandslambdaen der som den bakre o2 sensoren er(har ikkje desse på min bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plx sin so må en kjøpe en boks og noke greier, blir o2 signalet til hjernen koplet inn på den da?

også montere ny sensor i eksosen som er koplet til denne boksen??

boksen følger med sensoren, de er i samme pakke. så du kobler bare kabelen fra sensoren inn på boksen, da har du både bredbåndsignal og smalbåndsignal ut fra boksen, enkelt å greit :)

kjøper du den billigste DM-5 måleren i tillegg (for måling av bredbånd A/F) blir det totalt 255dollar + frakt fra USA, kursen er vel på 6.3 per dags dato. + 400kr i tollen, så ikke så gal pris det :)

jeg kjøpte min her

http://www.needfultoyz.com/PLX_Devices_DM_5_SM_AFR_Combo_p/plxd0241.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.