#1 Skrevet Juni 8, 2009 Hvem fra klubben skal oppover til helga? Ser for meg å kjøre fredagsmorgen. Er det flere som skal oppover, kunne vi ha hatt felles kjøring fra byen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Vi satser på å kjøre fra Trondheim i 10-11 tiden på fredag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg satser på å komme meg dit. Blir vell avreise fra Verdal etter arbeidstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg har ikke forhåndsbestilt banekjøringsplass, så vet ikke hvor lenge jeg tørr å vente. Torsdag etter jobb er også en mulighet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 I fjor så dro jeg oppover torsdag etter jobb, og kjørte rett opp på banen å lå i kø over natta. Da kom jeg ganske langt frem i køen. Men jeg har forhåndsbetalt, så jeg tror jeg kan komme forbi den værste køen uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...