#1 Skrevet Juni 8, 2009 Har kjøpt meg et Audi 200 TQ prosjekt, og lurer litt på følgende ! Er det forskjell på blokk og eller topp på 2,2 WR, GV, RR motor kontra JY. Skal montere allt utvendig fra JY motoren over på en urquattro motor, og er da spent på om allt vesentlig har samme monteringsfester. Håper noen har svar på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 de fleste gammle 10v motorene er veldig lik på det ytre, så tror jeg ikke skulle være noe problem. RR er 20v motor, så det går nåkk ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Hadde en mistanke om at RR var 20v ja. Det er 10v jeg har fått i, så da skulle det sikkert ikke være noe problem. Gleder meg til å få det sammen, og oppleve litt 10vt lyd igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 ja, det er rå lyd! hvilken kode er det på den motoren du har fått tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 Er litt usikker om det er WR eller GV, da jeg ikke fikk til å plukke fram motoren. Men det var garantert at det er UR-motor. Er det noen ytre forskjeller som sier hva som er hva, eller...... Skal få allt i hus til helga,så da blir det "litt" julekveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 Det viser seg at det er en WR motor ja , så da begynner ting og bli klarere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...