#1 Skrevet Juni 8, 2009 nok et 10vt spørsmål er denne dysekjøleren nødvendig å ha egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 lurer på det samme! jeg skal ha hiddensprut på min da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg har i hvert fall planer om å la være å montere min... Skal ikke ha den lille radiatoren foran der heller, så vil tro at det kommer nok luftstrøm fra den kanten. Vet ikke, men høres tilnærmet logisk ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 På den gamle 200'en med MC motor så gikk vel aldri vifta under kjøring på landevei. Kun i køkjøring på varme dager at den gikk, så det går vel an å vurdere bruksområdet på bilen opp mot nødvendigheten. Men risikerer man å stå i kø på varme sommerdager så er det fornuftig å tenke litt på hvorfor den er laget slik. Dysene sitter montert ned i et varmt topplokk og det er god varme der nede da det er trangt med eksos, turbo og innsug på samme side. På 20V sitter dysene på motsatt side og ikke så dypt nede i toppen. Det er tilsynelatende dårligere kjøling av toppen enn på 20V som har vannrail. Dysene har ikke elektronisk åpning, dvs de er åpne når det er trykk. Dersom bensinen skulle koke så risikerer man muligens at dysene spruter mer enn de skal. Personlig ville jeg sørget for å ha vifta..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...