#1 Skrevet Juni 8, 2009 Lurer på om noen kunne funnet ut dimmensjonen på topplokksbolt i en 2000 mod ANB motor. Boltene ligger et stykke unna så jeg får ikke målt de selv. Skal bestille ARP kit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Slik jeg tyder tegningen på ETKA så er det M6 muttere som holder toppdekselet på plass... Men du skal ikke se bort ifra at jeg er ute å ror litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Slik jeg tyder tegningen på ETKA så er det M6 muttere som holder toppdekselet på plass... Men du skal ikke se bort ifra at jeg er ute å ror litt Det er riktig det, men tenker på boltene som selve toppen sitter skrudd med ,hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 er M11x1,5x96 bolter etter hva jeg ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 Jess... de finner jeg og. 058 103 385 B - M11x1,5x96 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...