Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer litt på å finne en litt penere måte å feste bilskiltene mine på nye A4'n min, men så lurer jeg litt på å evt. lime, eller kjøpe noen litt penere skiltholdere..? Har noen av dere sett noen "chrom" skiltholdere som ser pene ut? Bilen er helt hvit, og den har jo diverse blanke detaljer (sidelister,grillen,rails) så tror kanskje det kunne sett pent ut? Er ikke så veldig pent med 2 store plater fulle av reklame fra forhandleren der jeg kjøpte bilen.. Vet jo at vi i klubben har VACN skiltholderne, men har ikke fått tak i de enda..

Noen som har tips på hvordan jeg kan gjøre dette pent, og noe som er forholdsvis lett å få tak i av evt. utstyr? :)

Mvh

Eirik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltholdere er jo et must spør du meg:p og personlig liker jeg sorte skiltholdere på uansett hvilken bil det er egentlig:)

og vacn skiltholdere til plasttypen er vell allerede på plass, vist det var det du mente:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltholdere er jo et must spør du meg:p og personlig liker jeg sorte skiltholdere på uansett hvilken bil det er egentlig:)

og vacn skiltholdere til plasttypen er vell allerede på plass, vist det var det du mente:)

Håper det er greit at jeg låner tråden din litt:o

Vet du hvor får man tak i de skilholderene? Fann de ikke i shopen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke lokallags lederne fått de da? syns jeg leste at de var kommet jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig... det må sjekkes opp i:) nettopp fått nye skilter der eg måtte stripse fast det ene enn så lenge: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.