#1 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Har fått lekkasje bak høgre side på bremsene. Ser ut til at væska kjem ut rundt skruen (sjå bilde). Er dette noko eg kan fikse sjølv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Ingen bilder som jeg kan se Men skjønner jeg deg rett, så kan du begynne med å stramme skruen. Lekker den fortsatt etter dette, skrur du ut skruen og setter på nye kopperskiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Da var bildet med... litt trøbbel med opplasting, og du var så sable rask med å svare... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Se der ja, der er bildet Da gjør du bare som jeg postet lengere opp her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 Oki, den er fin! Takk! Er det noko eg kan ødelegge med å stramme for hardt her eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 I og med at den lekker, er det mye mulig at den ikke er skrudd så himla godt til, så kanskje du klare å stramme den en god kvarting før det butter godt i mot. Kjenner du derimot at den er strammet som fy, bør du gjøre som fortalt tidligere, at du bytter ut kopperskivene. Bremsene må da luftes etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2009 Ikkje mykje eg fekk skrudd, og fortsatt lekkasje. Så då blir det vel nye kopperskiver. Nokon som har et delenr el.l. om eg skal kjøpe dei på mekonomen? Og kor mykje bremsevæske må eg rekna at det går med til å lufte rundt høgre, venstre, bak, framme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2009 Ikkje mykje eg fekk skrudd, og fortsatt lekkasje. Så då blir det vel nye kopperskiver. Nokon som har et delenr el.l. om eg skal kjøpe dei på mekonomen? Og kor mykje bremsevæske må eg rekna at det går med til å lufte rundt høgre, venstre, bak, framme? regn med å bruke 1liter om du skal lufte på alle 4hjul. Er ikke værre en at du tar av en kobberskive å tar den med deg for å kjøpe ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2009 Oki, takk for svar om bremsevæske. Litt praktisk å ha et produktnummer e.l., for kva skal eg køyre med om eg demonterer på bilen? Har dessverre kun en bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2009 Oki, takk for svar om bremsevæske. Litt praktisk å ha et produktnummer e.l., for kva skal eg køyre med om eg demonterer på bilen? Har dessverre kun en bil... da må du nesten høre på møller, siden kobberskiver i løssalg går på inndre og yttre diameter mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...