#1 Skrevet Juni 8, 2009 Hei. Jeg har en Caravelle 2,4 96modell som skal lånes bort i 3 uker og i den anledning skal det stå barnestol fremovervendt i pasasjersete forran. Er her noen som vet hvordan en kan koble ut noe sånt. Hilsen odd henry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Trur du må på møller å kjøpe en duppedings. Etter at du har trekt av kontakten fra airbagen, kopler du denne duppedingsen (som har nøyaktig lik motstanden som airbagen) til ledningsnettet/kontakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Trenger det samme selv, noen som evt kan fremskaffe et delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Trenger det samme selv, noen som evt kan fremskaffe et delenr? Møller har dette nummeret. må stemme med versjon på styreenhet osv, så er best å høre med de hva som er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 er det ikke bare og rykke ut sikringa til airbag enheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 er det ikke bare og rykke ut sikringa til airbag enheten? Da ryker jo airbagen på førersiden óg, men er jo en mulighet om man ikke bryr seg om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2009 Da ryker jo airbagen på førersiden óg, men er jo en mulighet om man ikke bryr seg om det? For 3 uker så hadde jeg jaffal gitt fan, folk har greid seg uten i 50 år så 3 uker går vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2009 Hei folkens. Takker for greie råd. Har sjekka med wag og de har en klomp til ca 500kr som kan settes på den ledningen som ble brukt på airbagen. Da skule vist lampen slokne. Ellers så er jo tipset om sikringen god. Tror jeg gjør det enkelt i denne omgangen. Formelt skal det vel ordnes i vognkort og, men dette er jo bare en kort periode men min brors bil er på verkstedet. Takker så langt. odd henry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2009 Trudde ein kunne bruke forovervendt barnestol i framsete med airbag, er ikkje anbefalt, men skal gå... Bakovervendt barnestol derimot er livsfarleg med airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2009 Kan du ikke bare sette barnesete i baksete?? så slipper du alt det styret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2009 Det er nok det enkleste, men med kort kombi og familie på 6 ++ er vi avhengig minst mulig løfting. Har desverre berre ei skyvedør og. Men eg har kjøpt ein klomp som skal settast på ledningen som blir ledig når vi koblar av airbagen og da skal vist resten virke som det skal. Skal prøve å få gjort jobben i morgon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2009 Husk og ta av jordinga på batteriet får du begynner med noe som helst airbag demontering, og tenninga skal stå på før du tar av batteriet og stå på hele tiden til batteri polen er koblet på. Motor skal self ikke gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2009 Husk og ta av jordinga på batteriet får du begynner med noe som helst airbag demontering, og tenninga skal stå på før du tar av batteriet og stå på hele tiden til batteri polen er koblet på. Motor skal self ikke gå. Er det noen gode grunner for det? Gjør jeg det same når jeg kobler tilbake? odd henry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...