#1 Skrevet Juni 8, 2009 Kan det stemme at det ikke er noe ventilasjon til toppen? Og kan jeg ta bort allt å bare kjøre slangen fra blokka til en tank? Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 går en tynn liten slange fra bakkant av toppen og ned til veivhusventilasjonen vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Min går ifra bakkant topplokket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 3B motor har kun fra blokka AAN/ABY har fra toppen i tilegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 Har 3B topplokk med orginalt utak i topplokket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2009 går en tynn liten slange fra bakkant av toppen og ned til veivhusventilasjonen vel? Stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2009 så det kan stemme at jeg ikke har noe fra toppen? har 2stk 3b motorer som ikke har det. Er det noe skille på s2 og 200? begge mine kommer fra 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...