#1 Skrevet Juni 8, 2009 trenger egentlig bare at nederste gummilist er lik. Min er rustet og har funnet en brukt her på forumet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 Hadde hvert litt tidligere ute. Så kastet jeg 4stk dørlister på dynga her om dagen =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Hadde hvert litt tidligere ute. Så kastet jeg 4stk dørlister på dynga her om dagen =/ Typiks Du aner ikke hvor mye jeg kaster selv som jeg får bruk for senere Er det ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg har nedre dørlister fra en sedan på min avant, så vil anta de er like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg har nedre dørlister fra en sedan på min avant, så vil anta de er like Ok flottings:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2009 Skal kun være vindusramma som er forskjellig på disse ja. dørtrekk innvendig og selve dørbladet er såvidt jeg har funnet ut like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...