Hjeeelp!! Problemer med HY motor... Haster!! Kjøre løp til helga....

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg en ferdig rigget Audi Coupe GT med en 2.2 liters HY motor.... Fikk den noe billigere enn først avtalt grunnet at den ikke gikk rent over 3000 omdr... Tenkte at det var jo ikke noe problemer for sånn har jeg jo kjørt med å skrudd på i 15-16 løp...

 

Men dengang ei....

Fikk hentet hjem bilen og flyttet over alt fra min forrige bil ... Innsug, dyser, luftfilterboks, bensinmengdefordeler, fordeler, coil osv... Men nei da , bilen bare skjøt å brommet bare værre...:-(

Har nå fått høvlet en ny topp og puttet i en ny 292 graders kvasskam...

Orginaltanken er fjernet og det sitter i en plast båttank med bensinpumpa liggende under...

 

Tenning og regreim er korrekt. Men det er lite spredning på dysene når jeg løfter spjeldet i luftfilterboksen. Men hvis jeg setter en klemme på returslangen så blir spredningen fin... Da starter den men begynner fort å fjuske igjen....Noen som vet hvor bensintrykket blir oppbygd hen..?

Er det i mengdefordeleren?

 

Begynner nå å bli litt stressa for det er løp nå til helgen og jeg begynner nå å gå tom for ideer... Har ikke målt bensintrykket , men virker å være bra.. D skal vel ligge på ca 6,5 kg ikke sant?

 

Hvis noen kan ha en anelse hva som feiler den så er jeg evig takknæmmelig....;)

 

Mvh Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.