#1 Skrevet Juni 8, 2009 Heisann... Kjøpt meg en Audi 90 2.2 TQ her for litt siden med noen problemer.. Motor er en 200 TQ Kg motor med s2 turbo.. k24.. Den kaster ut olje ut til alle innsugsrør/ slanger og inn på intercooler, dette blir jo søl! Kjente på turbo å den hadde endel slakk for å si det slik. 3-4 mm opp og ned, samme ut og inn.. Motortemp går også fort varm, men er dette grunnet turboen ? Vannkjølt.. Høres vel ut som om jeg har en turbo som synger på det siste?? ( eller, det plystrer ikke veldig av turboen heller... ) Den lader også varierende, ifra 0.5 til 1 bar..... Å en annen ting, er brukt nyere toppdeksel ifra Audi 2.3 NG motor uten uttak for ventilasjon på toppen, kun på blokka og koblet opp til luftfilerboksen, er brukt org innsprut/boks ifra 2.3 NG med UR Quattro dyser og Lokk over mengdefordeler... Håper det er noen med svar her, skal jeg bare få tak i en annen turbo å prøve eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 det skal ikke være slark i turbo´n aksialt, så den er nok klar for overhaling el og byttes ut, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Veivhusventilasjonen på 20 vt går jo bare gjennom toppdekselet i et lukket rør, så det funker sikkert greit sånn det er hos deg. Det MÅ jo ikke gå gjennom toppdekselet mener jeg. Men ang utseende så er det kanskje litt finere hvis det går sånn det gjør originalt....hvis du da ikke hiver på en catch-tank og slipper det sølet i innsuget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...