#1 Skrevet Juni 9, 2009 har et fint TV bord som gis bort til førstemann som henter det kan nås på tlf: 916 58 177 Mvh, Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 gitt det vekk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 Det forsvant i sist uke tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2009 Det forsvant i sist uke tror jeg.. Bare sånn *poff* vekk lzm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2009 Etter ca 20 oppringinger av forskjellige innvandrere, ble det hentet på døren av en norsk mann Tok vel ca 2 timer etter annonsen var lagt ut på finn.no... før dt va vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2009 Koffor ga du det egentlig vekk? Kunne lett fått 500 kroner for det på finn. Solgte nettopp noen heilt enkle garderobeskap for 1000 kroner jeg på finn. Å det gikk på noen timer bare. Alltid noen som er intresserte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2009 Koffor ga du det egentlig vekk? Kunne lett fått 500 kroner for det på finn. Solgte nettopp noen heilt enkle garderobeskap for 1000 kroner jeg på finn. Å det gikk på noen timer bare. Alltid noen som er intresserte! Ikke alle som er kremmere vettu hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2009 Er man selger så er man selger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2009 Er man selger så er man selger! Godt poeng..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2009 gadd ikke å stresse. ville bare bli kvitt det fort... Pleier somregel å selge alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...