#1 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) Heisan, skal bestille div. pakninger til A100q 1990 mod hos Autohausz, men ser at det er forskjell på pakn.sett for motorer med 'engine serial number' før og etter 072000. Lurer på hvor jeg finner dette nummeret? Har jo chassinummer, på min er siste 6 siffer 052926. Er dette det samme som 'engine serial number'? Ser også at Mekonomen bruker 'motnr', motornummer? Er kanskje det samme også det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 Heisan, skal bestille div. pakninger til A100q 1990 mod hos Autohausz, men ser at det er forskjell på pakn.sett for motorer med 'engine serial number' før og etter 072000. Lurer på hvor jeg finner dette nummeret? Har jo chassinummer, på min er siste 6 siffer 052926. Er dette det samme som 'engine serial number'? Ser også at Mekonomen bruker 'motnr', motornummer? Er kanskje det samme også det da? Det er motornummeret,står normalt på blokka ved siden av (før eller etter) motorkoden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2009 Finner bare dette nummeret på blokka (under tennpluggene) 054 103 021, men det er vel ikke motornr? Finner ingen motorkode, i mitt tilfelle skal det være NF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...