#1 Skrevet Juni 9, 2009 Noen som vet åssen girkasse som sitter i en 2000mod. Passat 1.8T (manuell 5 trinns) ? Er det flere typer her, eller kun 02J ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 det er på hundrevis av koder på disse kassene men du skal klare å se koden i bakkant av motoren og ned bruk en lomlykt så ser du den garrantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Hundrevis ja? Men får ta en titt senere i dag og se om jeg finner noe. Takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 Skal stå på første side i servicehefte ditt;) Om du ikke visste det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 Usikker på om jeg i det hele tatt har serviceheftet til denne, lurer på om forrige eier har rota det vekk. Men i så fall burde det samme stå på det klistremerket i bagasjerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2009 Usikker på om jeg i det hele tatt har serviceheftet til denne, lurer på om forrige eier har rota det vekk. Men i så fall burde det samme stå på det klistremerket i bagasjerommet. jupp:) evt.kan du ringe møller å høre. alt sånnt ligger inne på bilinfo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2009 Ja jeg prøvde å slå opp på mekonomen sine sider for å finne dette, men var dårlig med girkasse kode der. Så ut som et utdrag fra biltilsynet/vognkort bare. Sjekker det når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...