#1 Skrevet Juni 9, 2009 Får ikke opp døren på audi coupen min lengre. sentrallåsen slå ikke inn og får ikke vridd nøkkelen rundt heller.. Så må ha av dørtrekket for å komme til dørlåsen invendig.. Noen tips som ikke inneberer å ta livet av dørtrekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 Er vanskelig for det er en skrue i hver ende, men med nok knoting kan det gå Er låsepinnen borte siden du er avhengig av sentrallåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Er vanskelig for det er en skrue i hver ende, men med nok knoting kan det gåEr låsepinnen borte siden du er avhengig av sentrallåsen? HAdde av trekket i går og ser at jeg klarte å skru på plass alt med låsepinnen inni dørtrekket.. Så teorien er at låsepinnen setter døren i lås hvertfall og at sentrallåsen ikke klarer å dytte pinnen opp og da heller ikke ut av lås.. Er bare en skru mellom døren og stolpen i bakkant av døren igjen som holder trekket.. men klarer heller ikke løfte dørtrekket opp og ut av sporene siden døren er lukket og presser på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2010 har akkorat fådd samme problemet.hva ble løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2010 har akkorat fådd samme problemet.hva ble løsningen? plastikken rundt låsepinnen ødela jeg slik at jeg fikk lirket opp låsepinnen og kunne låse opp som normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2010 måtte skjære hull jeg også.menn fikk heldigvis tak i nye dørtrekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...