#1 Skrevet Juni 9, 2009 Hei Jeg har vært å kjøpt meg en TomTom 730 i dag, må jo på ett vis legge opp strøm til denne.. Alt av kobling og slikt er smal sak, men hvor skal man legge ledningen? Er det mulig å få en ledning til å gå opp lufteventilen på ett vis? Eller hvor skal man ellers legge strømledninga? Jeg vil jo ikke sette ledninga i sigarettuttaket og la den ligge oppetter gistanga osv.. Elendig patent det da, men er jo ikke rare alternativet.. Setter stor pris på innspill her Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 Har lest mye på nettet og ser ikke ut som noen har noen god løsning på dette. Men kan noen si meg hvordan jeg kommer til inni den lufteventilen som er midt oppå dashen? Dvs den som blåser vind opp på frontruta. Tenker å legge ledninga inn her og så ned bak til cd-spilleren for å koble på strøm der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 tror du må omtrent ut med dashbordet da Fredrik. (hvis jeg ikke husker feil fra min egen A6 som jeg hadde) Jeg ville tatt den fra sikringsboksen, opp til a-stolpen og presset den mellom dash og vindu slik at den ikke var synlig før "midt på". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2009 Eller så går det ann å ha den nede i venstre hjørne og ta strøm fra sikringsboksen derifra.. Kort ledning og gps'n mer ute av syne så det minsker sjansene for å få bot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2009 Ja har undersøkt litt, og prøvd litt.. Blir verken pent eller praktisk å ha den i frontruta. Så blir å bestille meg en slik holder sånn at jeg kan feste den i ene luftedysen til høyre for rattet.. Men da må jeg legge strømmen inn i luftedysa og ned til cd-spilleren, og hvordan gjør man det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2009 Vil du ikke da måtte lage "hull" i luftedysa et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2009 Jo man skulle jo tro det da.. Men hvordan får man ut luftedysa slik at man kommer til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...