#1 Skrevet Juni 9, 2009 planer om nye felger på bilen og lurer på om dette vil gå på en rs2? noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 planer om nye felger på bilen og lurer på om dette vil gå på en rs2? noen som har prøvd? Vil stå tilnærmet likt ut i hjulbuene som mine så det går helt fint. 225/40 eller 225/35-18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Vil stå tilnærmet likt ut i hjulbuene som mine så det går helt fint. 225/40 eller 225/35-18. høres bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2009 hvordan blir det med 8*18" da? tenker da på ET for å fylle ut hjulbuene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2009 hvordan blir det med 8*18" da? tenker da på ET for å fylle ut hjulbuene Går jo bra det også Evt bare sette på en liten spacer hvis ikke det fyller ut sånn du vil. Kjørte med 8,5x18" et 48 i fjor, satt som en skudd det. Men satser på litt smalere felger i år. Lettere og mindre sporing:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2009 Går jo bra det også Evt bare sette på en liten spacer hvis ikke det fyller ut sånn du vil. Kjørte med 8,5x18" et 48 i fjor, satt som en skudd det. Men satser på litt smalere felger i år. Lettere og mindre sporing:) A.J. ok, så da må jeg muligens ha et 45 da for å komme ut i hjulbuene med 8*18"? skulle hatt et svar på dette nå i kveld helst, da jeg skal ringe i morgen og høre på felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2009 ok, så da må jeg muligens ha et 45 da for å komme ut i hjulbuene med 8*18"? skulle hatt et svar på dette nå i kveld helst, da jeg skal ringe i morgen og høre på felger:) ET 45 høres bra ut da ja:) Hva slags felger ser du på? A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2009 For å få 8x18 ut i hjulbuene uten at det stikker utenfor kan du nok gå helt til rett under ET40 +- Men da bør ikke dekkene være type ballong Men en annen ting er jo å finne felger med det innpresset da.. Så ender sikkert med felger på 40-50 + spacer kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2009 ET 45 høres bra ut da ja:) Hva slags felger ser du på? A.J. var planen å høre på compomotive mo6:) men er usikker på om de blir levert i 5*130..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2009 var planen å høre på compomotive mo6:) men er usikker på om de blir levert i 5*130..... Gromt;) Men sikkert ikke billig, hehe. Håper det ordner seg:) Kan gå for lavere ET som Håkon sier, men kommer jo an på hvordan du vil felgene skal sitte og hvor mye gummi du vil ha. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2009 ja, er ikke lett å finne felger til denne bilen: dum : men hørte noe om spesialbestilling fra compomotive;) så får ringe de i morgen å høre hva de sier:) planer om 225/40-18 dekk. hadde dette på min gamle s2 og var meget fornøyd med det:) tror det blir bra med hvite mo6 på rød bil: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2009 ja, er ikke lett å finne felger til denne bilen: dum : men hørte noe om spesialbestilling fra compomotive;) så får ringe de i morgen å høre hva de sier:) planer om 225/40-18 dekk. hadde dette på min gamle s2 og var meget fornøyd med det:) tror det blir bra med hvite mo6 på rød bil: smil : 225/40 blir nesten for mye gummi mener jeg. Passer bedre på 8,5". Har selv 8" og kommer til å gå for 215/40... Kommer til å bli et frekt utseende ja:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2009 Har en 80 comp med 8x18 ET45 på. Sitter bra ut i buene. 225 bredde på hjulet. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2009 225/40 blir nesten for mye gummi mener jeg. Passer bedre på 8,5". Har selv 8" og kommer til å gå for 215/40... Kommer til å bli et frekt utseende ja:) A.J. ja, blir kansje det, men med disse veiene vi har her på vestlandet får en desverre lett skeiv felg med 35 profil: bh : og det gikk klart på s2'n, så da får jeg prøve på rs2'n og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2009 9x18" da? går dette forran og bak med 225/40-18" dekk? må muligens opp i denne bredden for å få klaring til bremser. og hvilken et blir det da? hadde vert fint om noen kunne svart i løpet av helgen, da jeg må gi beskjed tilbake på mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2009 9x18" da? går dette forran og bak med 225/40-18" dekk? må muligens opp i denne bredden for å få klaring til bremser. og hvilken et blir det da? hadde vert fint om noen kunne svart i løpet av helgen, da jeg må gi beskjed tilbake på mandag! 9x18 ET max 55 og minimum 45 ca. Jeg har 9x18 ET 50 og passer perfekt egentlig. Bittelitt klaring innover og ca kant i kant med hjulbue bak. Forran er det litt mere klaring ut til hjulbue. Ville kanskje vært skeptisk til 225/40 om du vil ha det litt lavt i tillegg. I såfall velg et dekkmerke som er smalt i utgangspunktet. Jeg kjører falken FK452 225/35. Er ikke sånn fryktelig lite gummi men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2009 9x18 ET max 55 og minimum 45 ca. Jeg har 9x18 ET 50 og passer perfekt egentlig. Bittelitt klaring innover og ca kant i kant med hjulbue bak. Forran er det litt mere klaring ut til hjulbue. Ville kanskje vært skeptisk til 225/40 om du vil ha det litt lavt i tillegg. I såfall velg et dekkmerke som er smalt i utgangspunktet. Jeg kjører falken FK452 225/35. Er ikke sånn fryktelig lite gummi men. ok, takker for svar:) har i bestilling H&R justerbart og, så får vel skru den litt opp om det skulle ta borti noe plass. men skulle få et skjema og ta noen mål og se om det går klart i helgen. om det ikke går med 8x18" blir det 9x18" mo6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...