#1 Skrevet Juni 9, 2009 I dag når jeg kjørte til jobb hadde jeg nesten to streker igjen på bensinmåleren. Altså 14 liter? Jeg kjørte til jobb, noe som tar 5 min, og når jeg starter bilen etter jobb er nåla neeeesten helt nede.. Hva er dette for noe da? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 noen har vært å kyvlånt bilen din:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 kanskje du har blitt tappet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 Eller kanskje bare Audi's tankmålere er noe dritt..? De har ikke vært til å stole på i noen av mine 4 hvertfall. Har opplevd at lampa har lyst når jeg har parkert, for så å kunne kjøre 20 mil før den begynner å lyse igjen neste gang jeg er ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 Resatt hjernen, og da var alt ok.. Wtf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2009 Hvordan re-satte du den?sliter med noe av det samme på min a3 quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg kobla fra +polen på batteriet, og lot den stå en stund. Da var alt ok når jeg koblet på igjen Sikkert greit å la den stå 15-20min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...