#1 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) HEI, er veeeeeeeeeeldig stresset nå.. parkerte bilen igår etter jeg hadde kjørt hjem, skulle starte idag å kjøre. men fikk 0 ladetrykk, dro av stikket til luftmengdemålern og fikk bitte litt trykk. har byttet turbo for ca 4000 kilometer siden. skrudde på tenninga og fikk feilkode: 17664-ENGINE COOLANT SENSOR-open or short to plus-- intermittet 17552-MASS AIR FLOW SENSOR-open or short to plus 17964-CHARGE PRESSURE CONTROLE-Negative devation KRISE her for acr er nå på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 HEI, er veeeeeeeeeeldig stresset nå.. parkerte bilen igår etter jeg hadde kjørt hjem, skulle starte idag å kjøre.men fikk 0 ladetrykk, dro av stikket til luftmengdemålern og fikk bitte litt trykk. har byttet turbo for ca 4000 kilometer siden. skrudde på tenninga og fikk feilkode: 17664-ENGINE COOLANT SENSOR-open or short to plus-- intermittet 17552-MASS AIR FLOW SENSOR-open or short to plus 17964-CHARGE PRESSURE CONTROLE-Negative devation KRISE her for acr er nå på torsdag Sjekk for lekkasjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Lekkasjer rundt ic slanger er det ikke, da skal jeg få endel svartrøyk. Noen spesifikke vacuum slanger jeg burde se over ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2009 gikk over diverse stikk med elekrorens, sjekket for lekasjer også. fant lite. noe svetting rundt utgangen av turboen. men alle feilkodene forsvant ? men turbo lader fortsatt ikke , er ikke slakk i turbo.. høres ut som noe blokker imot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2009 Jeg hadde lekkasje i en liten vakumslange på min 1.9tdi og den gikk jævli dårlig. Sjekk de tynne vacumslangene rund motoren. MIn var den som går fra slangen på bremsekraftforsterkeren og nedover mot turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2009 Fant en lekasjen mellom innsug og turbo. den lille "gummiovergangen" som er der var blitt hull på. kan det være grunnen ? at lmm regner ut for lite luft strøm ned til turbo, og turbo for for mye luft ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2009 fikset ny overgang, gikk over alle slanger og startet opp. ble ikke bedre. MEN bilen går merkbart lettere og mere gassrespons når jeg kobler ut LMM... får jeg opp i vagcom om LMM er gåen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2009 Ingen som vet om det kommer opp i vag com om lmm er ødelagt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2012 tror ikke den kommer opp på diagnose,se om motor går annerledes med å uten kobling på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...