#1 Skrevet Juni 9, 2009 Monterte inn RNS-E og handsfree i en A4 B7 i helgen og kom til å klipse av plastikken på oversiden av interiørlysene foran. Når dette ble klipset på plass igjen så forsvant alt av lys i taket på bilen. Ergo mistenker jeg at noe kortsluttet, men jeg og eier lette vel og lenge etter en sikring til disse lysene uten å finne noen som var gått. Så spørsmålet er. Sitter det noen sikringer andre steder enn de mellom dør og dash på førersiden, eller er det noen annet som kan ha gått heden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 jeg gjorde det samme når jeg byttet til led i taket og det ble mørkt for jeg visste ikke at det var forskjell på pluss og minus på led pærer, men jeg leita og leste til jeg ble grønn i hue og til slutt fant jeg en sikring som var gåen,men jeg husker ikke hvem det var- det er bare å leite, ta ut en og en å se nøye på de- det er en av de store det vet jeg.og den er på 15 amp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 15 amp hjelper nok en del på letingen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...