Bremselys i baklyke passat 3b

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 2000 mod passat stv med bremse lys i bakruta, så at det var 3 steder i den remsa med lys som ikke virker.

må jeg bytte hele greia eller er det flere pærer i den?

er det vanskelig og ta av det dekselet som sitter rundt bakluka for og komme til?

Mvh Rino

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er led lys i dette lyset, så er nok 3 dioder som er røket. Om du får det ut å får sjekket diodene, kan du nok klare å finne noe å erstatte de med, men regner med at det er MYE enklere å kjøpe nytt bremselys. Hvordan det er å komme til vet jeg ikke da jeg har sedan, og ikke rotet med slikt før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har en 2000 mod passat stv med bremse lys i bakruta, så at det var 3 steder i den remsa med lys som ikke virker.

må jeg bytte hele greia eller er det flere pærer i den?

er det vanskelig og ta av det dekselet som sitter rundt bakluka for og komme til?

Mvh Rino

På min 99 mod 3B så er det pærer, du kan altså bytte en og en pære, er ikke vanskelig å ta av dekslet, sitter skruer rundt på siden, og en i hvert av de håndtakene som er på luka, skjult bak ett deksel, ellers er den klipset på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pærer som sitter her er w5w

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.