#1 Skrevet Juni 9, 2009 Eg har skiftet ECU på min S4 no, å skulle nullstille startsperren, hadde lest meg frem til kossen det skal gjøres osv, men til slutt når eg skulle trykke ''save'' så bare fikk eg opp en melding der det stod ''This Function Requires a licensed interface'' ka i all verden er det for noe, å ka kan eg gjøre med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2009 Ingen som vet noe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 Du trenger enten en nyere kabel, med lisens innebygd, eller å kjøpe en lisens til programversjonen du bruker. Det er jo ganske klart av feilmeldingen du får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2009 Fikk lånt meg en kabel meg lisens, å fikk nullstilt startsperren, men når eg feilsøkte bilen igjen så kom det opp ENGINE START BLOCKED BY IMMOBILIZER??? ka er det å ka gjør eg for å fjerne den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2009 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2009 Null still instrumentet.. 17 adaption er det vel og kanal 00 så test save 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2009 Fikk lånt meg en kabel meg lisens, å fikk nullstilt startsperren, men når eg feilsøkte bilen igjen så kom det opp ENGINE START BLOCKED BY IMMOBILIZER??? ka er det å ka gjør eg for å fjerne den??? Dette er bare en feilkode som ligger lagra fra en gang du har prøvd å starte bilen uten å ha nullstillst startsperra først. Bare slett feilkoden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2009 Ok..takk petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...