#1 Skrevet Juni 9, 2009 Hei Vi i Nord-Trøndelag arrangerer utstillingstreff med grillkveld den 27. juni og inviterer sørtrøndere til å møte opp Mer info finner her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2009 dette skal jeg prøve å få med meg:) kjekt med en liten roadtripp. vært herlig om vi har fått til kolonne fra trondheim! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2009 er det noe interesse fra sør trønderne om å bli med? jeg skal ialfall ta turen. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2009 litt dårlig respons her, lite folk fra sør-trøndelag som er gira på en tur på "rætt sia tå grensa" blir da skøy med et utstilling/grill treff Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2009 var dårlig respons hær ja. jeg har kanskje ny bil til utstillingen også mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2009 Været ser ihvertfall ut til å bli kjempebra. http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Trøndelag/Verdal/Nordskaget/helg.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...