Eit par problem med A6 2000modell

Anbefalte innlegg

Hei har ein 2000modell A6 Avant, 1.8T. Den har orginal navigasjon, men får ikkje kontakt med sattelitene virker da som. Når eg skrur den på står bilen stort sett i sjøen:) på karte, den forandrer seg og slikt men er på heilt feil plass. Har skiftet anntene pisk men i følge møller er da ikkje der den får signal. Nokon som har ein ide? Den virket før.(ikkje etter eg skiftet anntene pisk, men prøvde den heller ikkje før lenge etterpå) Ein annen ting er cupe lyse i baksette, da slår seg ikkje på når eg åpner dørene men virke om eg skrur da på. Virke og om eg trykker på bryteren foran. Har virket eit par ganger når eg åpner døren i da siste. Dårleg kontakt ein plass kan eg tenke med da. Men kvar skal eg byrja å leite?

Nokon gode tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikkert vann inntrenging i antennefoten hvor gps mottager sitter. veldig vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var dårleg kontak i lyse bak, so no er da i orden. Og ja var nok ikkje mykje igjen bak i anntenefoten, den koster vell ein halv arm og litt til. Nokon som har ein til overs? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.