Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått Phatnoise'n min fra USA! : gb : Da er det bare montering igjen. Det jeg lurer på er hvordan jeg enklest mulig kan få koblet til kablen som skal inn på Cd veksler utgangen? Hvordan komme til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har tatt ut sin orginale radio i en A4 2002...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har tatt ut sin orginale radio i en A4 2002...........

 

Du må ha nøklene til å ta ut radioen, så er det gjort på 2 sekunder. Det er to små hull i fronten på radien (har du Concert eller Symphony da?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Consert! men kan ikke se noen hull jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt off-topic jeg å..,den phatnoise saken kan en koble den til vanlige cd spillere ? eller er det andre lignende saker for dem å få tak i? kjekt med 20giga musikk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Consert! men kan ikke se noen hull jeg

Det skal være to hull på ca en halv ganger 10 mm i nedre kant av fronten. De sitter et par tre cm fra sidene, og ca en halv cm fra nedre kanten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har tatt ut sin orginale radio i en A4 2002...........
Hvis det er Concert II du har, så ser du hvordan "nøklene" skal settes inn på dette bildet:

 

DSCN3241.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være to hull på ca en halv ganger 10 mm i nedre kant av fronten. De sitter et par tre cm fra sidene, og ca en halv cm fra nedre kanten.

 

Fant de når jeg kikket nærmer : dum : Kikket etter noen runde hull.

 

Nå gjenstår det bare å få tak i riktig kabel........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt off-topic jeg å..,den phatnoise saken kan en koble den til vanlige cd spillere ? eller er det andre lignende saker for dem å få tak i? kjekt med 20giga musikk:)

 

Les alt om Phatnoise på http://www.phatnoise.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gjenstår det bare å få tak i riktig kabel........

 

Møller har kabelen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har kabelen :-)

 

Vet det, men de var ikke veldig gode på kabel til phatnois :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det, men de var ikke veldig gode på kabel til phatnois :D

 

Det er bare en helt vanlig CD-vekslerkabel, ikke noe annet :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ett fett hvilken Phatbox jeg kjøper eller må det være Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ett fett hvilken Phatbox jeg kjøper eller må det være Audi?

 

Det er nok det samme.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok det samme.............

Feil, det må være Audi utgaven. Spesiell software.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil, det må være Audi utgaven. Spesiell software.

 

.. men det er vel mulig å oppgradere Software mener jeg. (legges på et bestemt sted på disken)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste et sted at plugger også er spesielle, men det kan godt være at det var fra standard PhatBox og at VW og Audi er like der. Uansett går de ikke om hverandre uten noe form for modding.

 

Når nå engang tråden ble aktiv igjen; CD kabelen kan jeg ikke finne i min 99 S4, men har lest at de skal være der? Ikke helt skjønt om jeg må kjøpe den for å få braketter etc. heller. Phatboxen som er på tur fra USA påstås å være inklusive braketter, men hvis noen har testet dette i b5 Avant så kom gjerne med info om ting jeg kommer til å mangle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når nå engang tråden ble aktiv igjen; CD kabelen kan jeg ikke finne i min 99 S4, men har lest at de skal være der?

 

Jeg så etter CD-skifter kabel i min bil når jeg skulle ettermontere MP3 løsning, men klarte ikke å finne noe jeg heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som evt. har montert denne kabelen selv: Den brune lange ledningen som skal på pinne 10 "kolliderer" med en kabel på FIS pluggen slik jeg tolker dette. Stemmer det og er det bare å koble sammen disse 2?

 

Og må man aktivere CD veksler via VAG-COM på Concert 1 for å få liv i Phatboxen? Er ikke livstegn i min :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som evt. har montert denne kabelen selv: Den brune lange ledningen som skal på pinne 10 "kolliderer" med en kabel på FIS pluggen slik jeg tolker dette. Stemmer det og er det bare å koble sammen disse 2?

 

Og må man aktivere CD veksler via VAG-COM på Concert 1 for å få liv i Phatboxen? Er ikke livstegn i min :(

 

Jeg synes å huske at den brune kabelen var jord, så jeg har bare jordet den til chassi. (sjekk at jeg ikke husker feil før du gjør det... :-)

 

I min phatnoise-pakke var det med kokebokoppskrift på hvordan man skal aktivere CD på de fleste spillere. Har du ikke noe slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes å huske at den brune kabelen var jord, så jeg har bare jordet den til chassi. (sjekk at jeg ikke husker feil før du gjør det... :-)

 

Ifølge medfølgende dokumentasjon til kabelen så skal den til pinne 10 som er "Enable signal" på den midterste lille pluggen bak spilleren.

 

Skal være enig i at det er mer logisk at brun kabel utenfor CD pluggen er jording...

 

I dokumentasjonen til Phatboxen (som også tar for seg oppkobling av denne kabelen) så er ikke den brune nevnt.

 

I min phatnoise-pakke var det med kokebokoppskrift på hvordan man skal aktivere CD på de fleste spillere. Har du ikke noe slik?

 

Ikke annet enn hvordan man velger riktig hovedenhet etter at man har fått den opp å gå. Jeg får ikke lys i spilleren i det hele tatt ved tilkobling. Mode knappen gjør ingenting, og starter jeg spilleren med Mode knappen inne kommer det "No CDC" i displayet.

 

Skal koble til VAG-COM i kveld og sjekke om CD veksler er aktivert i spilleren, bare merkelig at dette ikke er nevnt noe sted i Phatbox dokumentasjonen...

 

Står riktignok på A4 arket som fulgte med kabelen fra VAG at man på noen spillere må aktivere CD veksleren... *Krysse fingrene*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.