Hvem er gode på balansering i Bergen?

Anbefalte innlegg

Hei,

kjørte fra Kristiansand til Bergen i dag med en i overkant irriterende risting på rattet. Har lenge hatt litt risting, men det ble hakket verre etter at jeg fikk nye dekk foran, altså må balanseringa som ble gjort være litt tvilsom. Denne gangen vil jeg gjerne ha det ordentlig, i den forbindelse lurer jeg på hvem i Bergen som er gode på balansering av lavprofildekk. Er rimelig stivt oppsett på bilen, så jeg merker fort ujevnheter. Noen med erfaringer?

Tor Erik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha leita på nettet ble det bestilling av time hos Dekk og Felgspesialisten i Kanalveien. Satser på at de kan hjelpe meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er Bergen Bildekk i Haakonsvernveien gode på dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er-an på vei til Os skal visst være beste i byn på dette..Er ikke så ille pris heller tror jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er-an på vei til Os skal visst være beste i byn på dette..Er ikke så ille pris heller tror jeg...

På balansering? Vet de er best på 4 hjulskontroll, men er usikker på om de tar balasering av dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.