VAG-COM utstyr til lån/leie i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei, som topic sier, lurer jeg på om noen i oslo har mulighet til å hjelpe meg litt.. sliter med å starte bilen og har fått høre at vag-com kan sjekke ut hva det er..

 

Noen som kan hjelpe? bilen står på lambertseter.. betaler gjerne for å få det fikset!

 

Lasse, Ny innflytta Oslomedlem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo!

Send meg en PM, så kan vi avtale ett eller annet.

Kan stille opp i, morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Second thoughts..

Ser du har eldre bil.

Har dessverre ikke 2x2 adapteret jeg trenger til din bil..

 

beklager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren er en tdi fra en 2001 caddy. har du kontakter til den? jeg har aldri brukt vag-com før, så håper du kan hjelpe meg litt med selve feilmeldingsslettingen også..

 

Lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lednings nettet tror jeg følger bilen lasse, kontakta sitter inni f.eks under askebeger, eller under mynt holderene med handbrekket, eller under rattet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er det OBDII kontakt på denne bilen. Husker ikke hvor Gøran lagde den til men mener jeg så den på ett bilde eller to fra byggetråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid vagcom med meg i bilen, så om du får funnet ut om bilen din har odb2 port, så kan du låne av meg.

har kontor på ensjø, men kan møtes i sentrum i arbeidstiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den pluggen stikkende ut på siden av midtkonsollen, ved hanskerommet.

Takk for tilbudet Espen, jeg låner den gjerne en dag, men har ikke noe greie på hvordan den fungerer.. Jeg tar banen forbi ensjø hver dag, så kan stikke innom jobben din jeg.

Trenger jeg det 2x2 adapteret som Robin snakker om? Hvis ikke så håper jeg han kan hjelpe meg. Går ikke det veien, så låner jeg den gjerne av deg Espen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke 2x2 adapteren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelen kan du få låne, men pc`n jeg har vagcom på er det verre med. Den tilhører jobben, og tør ikke låne den bort.

Men det kan lastes ned gratis, kabelen min er orginal og lisens er innebygget i kabel. Trenger bare en windows pc med usb port.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg jeg.

Bor på Bekkelaget så er ikke lange veien bort :D

Om du ikke allerede har fått hjelp da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.