Min datter fikk munnspillet til Bruce Springsteen!!

Anbefalte innlegg

Så sykt digg: rock :

 

 

En jente hadde «The River» skrevet i panna. Bruce kommenterte hvor kreative nordmenn var for å få sine ønsker oppfylt før han banket i gang med balladen over alle ballader for nordmenn flest.

Og etter denne, som ble avsluttet med et herlig munnspillparti fra Bruce, sprang han bort til jenta og forærte henne munnspillet han hadde brukt.

 

 

Når en liten jente har «The River» skrevet over hele pannen, smelter Springsteen.

Og selveste bærebjelken i hans karriere er så flott, så ærlig at det er helt ryggradsmeltende.

Etter alle disse årene! Full respekt! Utrolig kraft i den spinkle sangen, som ble skrevet til hans søster Pamela.

Helt stille blant publikum, før jubelen bryter løs, og det ettertrykkelig!

Etterpå får den lille jenten munnspillet av Bruce. Kan det bli fetere?

 

 

En som ble lagt til helt på sparket, var «The River».

The Boss ble så sjarmert av en liten bergensjente med låttittelen skrevet i pannen, at han helt spontant dro frem munnspillet og startet klassikeren - til øredøvende jubel og allsang.

 

 

«Promised Land» etterfølges av «The River».

Solen har kommet frem igjen.

Å kose ræven av seg er vel det mest dekkende bergensuttrykket for hvordan de 23 000 etter hvert begynner å føle seg.

Det startet riktig bra, og deretter har det bare gått oppover.

Bruce avslutter med en lang, klangende munnspillsolo og en liten jente får overrakt munnspillet.

 

 

Bruce spiller ”The River”. Så gir han bort munnspillet til Camilla (7).

Where is the girl with the pink thing in her hair, undrer Bruce Springsteen. På pappa Øysteins skuldre sitter syv år gamle Camilla fra Straume på Sotra. I håret har hun en rosa hårbøyle som holder håret vekk fra pannen.

I pannen har mamma Monica skrevet ”The River”. ”Thats a nice song” mener Springsteen. Så finner han frem munnspillet og spiller den kjente introen. Når låten er slutt går han ned mot publikum,

Strekker ut armen og slenger munnspillet i hånden til Camilla. Gjett om hun ble overrasket! Men det hele var litt planlagt, kan syvåringen fortelle BA.

-Mammaen min skrev navnet på sangen i pannen min, fordi vi håpet at vi skulle få munnspillet, sier syvåringen begeistret.

-Hva skal du gjøre med munnspillet, da?

-Jeg skal ta det med hjem og ta godt vare på det. Hvis det blir støvete skal jeg vaske det, sier Camilla fornøyd.

 

Hun og storebror Torbjørn er på konsert fordi mamma og pappa er store fans av Bruce Springsteen.

-Mamma spurte om vi ville være med, så da sa vi ja. Mamma digger han, forklarer Camilla.

-Hva synes du om Bruce Springsteen da?

-Han er veldig flink til å synge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Morro. Har selv en signert trommestikke hjemme fra Beasty boys konsert i sentrum scene for mange år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå, tøft! Men hun bør nok kanskje ikke vaske det... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eBay.com så blir det ny Audi. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er bare helt rått dette ja... Men får holde det unna vasken.. Og ebay blir det ikke: smil :

DSC00078_liten.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville holdt det i god avstand fra mitt eget ansikt også jeg altså, men smak og behag :P

Gratulerer i alle tilfeller, blir jo et morsom minne å ha for henne om 30-40-50 år, når sjefen er 6 fot under.

Skulle gjerne vært på den konserten gitt, hadde jeg bare hørt om den litt tidligere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis, men første tingen jeg ville gjort var å vaske det. Vet ikke hvor den munnen har vært...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis, men første tingen jeg ville gjort var å vaske det. Vet ikke hvor den munnen har vært...

hahaha!!! ikke sant : haha :

 

 

 

 

 

nei men det er litt spesielt da igrunn at Camilla fikk hannes minnspill, det er jo verdt betraktelig mye , men ville tatt godt vare på det for om 50 år vil det være verdt ENDA mer ;)

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Bruce Springsteen`s munnspill,pent og lite brukt. Byttes i Audi RS6 V10 Biturbo." ;) Kult å få noe slikt da,sikkert en opplevelse hun vil huske resten av livet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tror jeg.. Hun er ganske "høyt" oppe.. Hun ble jo kjendis på vei fra konserten i går kveld. Folk hadde jo fått det med seg på storskjerm og kjente henne igjen. Hun synes det var litt kult.. Forsiden i Ba, intervju på Radio1 og nå har vi fått høre at Bt også er interessert. Hun hadde fått masse oppmerksomhet på skolen i dag osv.. Gøy det for en liten unge ja, hehe!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult Øystein! Jeg ligger hjemme med skikkelig influensa og får ikke gått på konserten i dag..... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig tøft! Hun må aldri i verden selge det§!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulere så mye. er på vei til byn på konsert nå. et kjempe minne å ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo konge Øystein.Minne for livet det.

Var på konserten selv og den var meget bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Øystein :) Snakket med fattern i dag, han var på den konserten, og han fortalte meg historien. Vittig at det var dere den handlet om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti ja... Lever på "rusen" enda: smil :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig, gratulerer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, men jeg tror Springsteen har gitt fra seg minst ett munnspill på hver konsert jeg har sett ham, så det er neppe verdt så mye som enkelte tror - men helt klart verdt *MASSE* for hun som fikk det :-)

 

Rock on!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.