Audi 80 styling på audi cab?

Anbefalte innlegg

Frontfangeren vil passe, men bak er det mye ulike dimensjoner (både bredde, krumming i hekken og overgangen mellom hjulbuen og fangeren).

 

Men hvorfor du vil bytte skjønner ikke jeg. Facelift-Cabrio har jo det optimale utseendet. Synes til og med denne fangeren er finere enn både RS2 (fordi den ikke har "engangsgrill") og S2 for den sakens skyld. Godt vi er forskjellige. Tipper du ikke akkurat vil slite med å bli kvitt den originale frontfangeren din:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 uker etter att jeg kjøpte bilen, kjøpte en annen på bygda samme bil, bare i vinrød (min er svart), noe som er virkelig irriterende! Så man vil jo skille seg litt ut, så tenkte på noe styling!

Btw! Noen med bilder av en vanlig cab uten facelift, i forhold til en med? Har ikke studert forskjellene. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kom jeg plutselig på at faceliften kom ifm. innføringa av 1998-modellen. Her er i alle fall en slik fanger jeg mener (med tilhørende linselys, som disse bilene også hadde). Penere kan det knapt nok bli (karosserimessig - kanskje det eneste som mangler måtte være RS2-speil):

 

96_-1133259585.jpg

 

Hele annonsen finner du her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17684196

Dersom du skulle ha en slik bil med treeika sportsratt og slik girkule og går med planer om å bytte den ut kan du med fordel ta kontakt med meg:).

 

Mens her er en pre-facelift:

 

40_-1170872201.jpg

 

Ikke for å ytre (min dårlig skjulte plastikkintoleranse), men jeg hadde heller brukt pengene mine på en gewinde og et sett skikkelige hjul framfor plast (som egentlig bare fører til at bilder av bilen før eller siden dukker opp i en "du har gjort det helt feil"-tråd - f.eks. her på forumet;)). Felger som Keskin KT-1 og Brock B1 passer som hånd i hanske på slike biler: ja :. Med 8,5X17 og matchende senk får du en bil som vekker oppsikt og skiller seg fra sambygdingen med lik bil. Ikke behøver dette å koste noe mer enn innkjøp av flere kilo plast som også må tilpasses og lakkes (for så å måtte nøye seg med noen billige, mer eller mindre smakløse pakkefelger, fordi sparegrisen var tom).

 

Dette er ikke å anse som kritikk, men heller et forsøk fra en B4-kollega på å påvirke i "riktig" retning:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiffig egentlig, for ifølge bildene er bilen min en facelift, med chrom rundt grillen og "rundere" i front, men er jo ifra 1997? Rattet er ulikt fra den du la ut, for mitt er 3 eika, i skinn og litt mer racing aktig. Samme ratt som i S6'n til en kompis av meg, og gir kule har jeg ikke ettersom jeg har V6 2.6 Automat. ;)

 

Gewinde? Ikke hørt om før. :P

 

Felger har jeg ordna meg, kjøpte 18" Momo Corse forrige uke og syns de kler bilen utrolig bra! Men har ikke fått senket den enda, er litt skeptisk til det, for vil ikke miste de gode kjøre egenskapene i bilen.

 

Skal prøve og få hivd opp noen bilder av bilen til helga vist det blir fint vær. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker tilbake det om facelift, ettersom jeg sjekka bedre etter nå, og har ikke samme type grøftelys. Men er noe som ikke helt "stemmer" :P bilder forklarer bedre tenker jeg! :)

Trekker tilbake det om rattet også, er nesten likt men litt annerledest "pute". Satt på mobilen idag og ikke lett og se detaljer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det du har der er en S2-front. Den hadde jeg ikke gjort noe med annet enn å erstatte de ytterste grillene med noen hele. Denne fangeren kommer det i alle fall til å by på null problem å få solgt!

 

Det er mye surr ang. årsmodell på Finn o.l., men rattet du har bekrefter at du har en før 98-modell.

 

Denne bilen er så fin at jeg ikke hadde hatt hjerte til å gjøre noe mer med den enn felger og (mer) senk. RH ZW-1 (skrudde Cup-felger i Porsche-design, som man får med 4/108-boltsirkel) hadde satt prikken over i'en her.

 

Om man på død og liv skulle endre på noe hadde det i så fall blitt facelift-frontfanger og RS2-speil. Tupperware fra tusser, troll og det som verre er hadde jeg holdt meg unna;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.