#1 Skrevet Juni 10, 2009 Hvordan rense alcantara? Og krever alcantare noenform for behandlig som skinn gjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2009 Du trenger en slik: LINK og en nuppefjerner! Da blir det som nytt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Jeg har brukt alcantara rensen til Swissvax og er veldig fornøyd med den, bruk gjerne en Swissvax Detail Brush eller annen egnet børste til å jobbe inn produktet med, tørk av med microfiberklut og påfør beskyttelse på alcantaraen.. Nuppefjerner kjøper du på Elkjøp eller Clas og koster rundt 100kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 hva slags beskyttelse brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Leather Master Nubuck Protector bruker ihvertfall jeg... Mest sannsynlig blir jeg rapportert igjen og får en ny advarsel for å anbefale ett produkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2009 Leather Master Nubuck Protector bruker ihvertfall jeg... Mest sannsynlig blir jeg rapportert igjen og får en ny advarsel for å anbefale ett produkt... Er det ikke lov å anbefale et produkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...