Trackday Rudskogen fredag 26. Juni

Anbefalte innlegg

Noen som skal reise?

Skrur golf om dagen, i håp om å få debutert på banen denne dagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber natt til 26. Juni og natt til 27. Juni men regner med at jeg tar en tur (selv om det blir lite søvn) : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på å få bilen klar til en tur der oppe. Regner med at jeg må komme litt seinere på dagen, da jeg mest sannsynlig må være på jobb fram til lunsj denne fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eventuelt regner dere med og dra ? kunne stelt istand med felleskjøring om aktuelt............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på reisetidspunkt, men regner med jeg reiser til sarpsborg på torsdag kveld og overnatter der til fredag. Hvis ikke blir det vel ganske tidlig på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på å få bilen klar til en tur der oppe. Regner med at jeg må komme litt seinere på dagen, da jeg mest sannsynlig må være på jobb fram til lunsj denne fredagen.

 

Hva gjenstår da? Mye greier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjenstår da? Mye greier?

 

Feilsøke elektrisk, EU ok, så bør det meste være klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilsøke elektrisk, EU ok, så bør det meste være klart.

 

Det høres jo overkommelig ut da:) Håper vi sees på skogen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette et klubbtreff eller? hva er dette? har ikke vært medlem så lenge.. men har lyst til å bli med! er dette noe som går an å være med på ,med 200hk? eller er det bare s og rs biler der??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette et klubbtreff eller? hva er dette? har ikke vært medlem så lenge.. men har lyst til å bli med! er dette noe som går an å være med på ,med 200hk? eller er det bare s og rs biler der??

 

Dette er et klubbtreff ja.

Det kjøres jo 90hk golfer der, så da må vel 200hk holde.

 

Jeg skal forresten kjøre med min GTI 16v med 139 hk. Og fri fra jobb er iorden: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok cool! det hadde vært jævelig fett å rasa fra seg på bane! må man ta et kurs først eller? er det noe sted det står noe info om dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette et klubbtreff eller? hva er dette? har ikke vært medlem så lenge.. men har lyst til å bli med! er dette noe som går an å være med på ,med 200hk? eller er det bare s og rs biler der??

 

200 hk holder i bøtter og spann. Jeg har vel ca 180 i min, og vant VACCS-cup klasse C på hovedtreffet med det. Er bare å bli med på førermøtet, og kjøre, gjerne ta med instruktør første gangen, så får du litt tips til sporvalg og generell kjørestil. Du kommer ikke til å angre, det er såååå moro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett det skal jeg på hvertfall! noen som vil være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange som pleier å kjøre på disse treffene, og hva det koster å kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel pleier vi å betale 400,- for to dagers kjøring på helge-treffene, men jeg regner med at prisen blir den samme også på dette treffet. Slike en-dags-treff har vi ikke hatt for vane å ha, så derfor er det litt vanskelig å si noe om oppmøte, men på helge-treffene pleier vi vel å ligge på et sted mellom 150 og 200 betalende biler. Hvis du er redd for å få lite tid på banen, så pleier ikke det å være noe problem på våre treff.

 

Følg med i den offisielle info-tråden om dette treffet, der vil all relevant info bli lagt ut "i god tid" før treffet: KLIKK MEG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å reise så og si rett fra jobb kl 0700 og tar den første ferga jeg rekker i Horten.

Skal ikke kjøre selv, men tar med hjelm og videokamera og håper på en passasjerplass eller to : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Regner med å ta 06.15 eller 06.45 ferga fra Horten på fredag morgen. Noen fler som har tenkt seg tidlig over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben og jeg tar en tur óg. Drar fra Tønsberg i 8-tiden og 08:45-ferja fra Horten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg slår følge HP.Dimmer på fredag fra detta fillitæret vet enda ikke når flyet mitt setter nesa riktig vei, men får se! håper på og få tatt en tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Si fra hva det blir til da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har fått med seg at portene ikke åpner før kl 0900? Håper dere får en fin tur i godværet! Jeg skal sitte her på kontoret å vente på at lærlingen blir ferdig med fagprøven sin, så jeg komme enten seint eller not at all...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristoffer når hadde du eventuelt tengt deg utover? jeg har fått fly tid nå det går her fra nor 13:50 så om jeg skal utover blir det ganske sent!

 

jeg rekker ikke slå følge hp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett det skal jeg på hvertfall! noen som vil være med?

 

Vi kommer jo mange ;)

 

Om du aldri har vært på bane før så er det ikke så dumt å sitte på med noen av oss andre og se litt sporvalg og liknende.

Er bare å komme å spørre om haik så er det som regel plass et heat eller to : vinke :

 

Dag , jeg og eventuelt Cato tar vel ei ferge i 8 tia tipper jeg... vi finner ut dette i løpet av kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har fått med seg at portene ikke åpner før kl 0900? Håper dere får en fin tur i godværet! Jeg skal sitte her på kontoret å vente på at lærlingen blir ferdig med fagprøven sin, så jeg komme enten seint eller not at all...

 

Da blir det nok 06.45 ja...... Må rekke innom og ordne innlosjering for natten også før jeg kommer meg videre til skogen.........

 

Sitter nå bare og tripper....... Dekkene mine er på vei fra Oslo med Cargo Partner og blir rimelig krise om ikke de kommer snart, så jeg får lagdt de på i kveld.... Har flatspot på alle 4 hjula:(

 

Vi sees i morgen alle sammen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristoffer når hadde du eventuelt tengt deg utover? jeg har fått fly tid nå det går her fra nor 13:50 så om jeg skal utover blir det ganske sent!

 

jeg rekker ikke slå følge hp!

 

Blir nok ikke noe før 1700 tenker jeg, sjekk for oppdateringer her imorgen, send meg eventuelt en sms på 93631406 når du har landa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.