Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet turbo. Funket fint et et par kjørerunder, så kuttet den ut. Byttet magnetventil, og nå fusker den.. Når jeg skal akselerere så drar den som rakkern, og gir seg, drar igjen og gir seg... sånn holder den på hele veien.. hva er galt ? Falsk luft? Ny magnetventil som er gåen? Gåen dumpventil kanskje?

Hjeeelp, blir gal av det her:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En til ting å tilføye er at turbotrykket blir unormalt høyt. Bilen drar avgårde ved pådrag, og turboen slipper opp, også kommer den igjen, og slipper opp igjen. Når jeg bytter tilbake til den gamle ventilen, så er det nesten ikke trykk idet hele tatt. Virker helt dau.. også setter jeg i den nye magnetventilen igjen, så holder den på sånn igjen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du har montert inn ventilen rette veien? Om du monterer den feil, lader den i overboost, så tenningskutt pga overboost, så opp på overboost igjen åsså videre å videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du har montert inn ventilen rette veien? Om du monterer den feil, lader den i overboost, så tenningskutt pga overboost, så opp på overboost igjen åsså videre å videre.

Er rimelig sikker på dette... den ene pinnen er jo lengre enn de andre, og den skal ned i innsugs-slangen. Satt den inn akkurat sånn som den gamle sto..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg får en slags vinelyd idet boosten gir seg da.. merkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problem, var inne på møller dei meinte at det var n75 som var feilmontert og dei satte det lange røret i wgslangen, bilen ladet mindre og gjekk fint i 5 min, men så var det tilbake til samme dritet! hater dette finner ikkje ut av problemet! hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.