Sorte baklykter og bakplate. Lovlig og pent eller ulovlig og harry?

Anbefalte innlegg

Fant disse på ebay, lurer på om det blir pent på min a6 som er i sølv lakk. Det er mange slags biler med diverse minde heldig soting så jeg er litt usikker på om det blir fint,

Lurer også på lovligheten av dette....

 

Men dette kittet var jo pent i seg selv da, og dyrt.: eek :

 

e188_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de ser veldig ut som lakkerte og ikke "orginale" sotet glass.. ergo styr unna og heller lakker dine egne. du veit rett og slett ikke hva du får.

 

lovlig lamper nei, men plata er det nok ingen regler for. (med mindre du setter det over skiltet da :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det lovlig svarte avant lamper ? Ser det ligger noen sedanlamper på Norsk Bildelsenter. De ser streite ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg sorte baklamper var kult for 10 år siden, nå synes jeg det er det harry... (stort sett)

Men smaken er som baken;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du kjøper ferdi "orginal" sota lykter så er det lovlig,men du har de som skam soter lyktene selv så du ikke enser pærene bak! detta reageres det på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det så tøft ut jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går nok for facelift bakplate, og kansje lykter hvis jeg får råd en gang: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en gang ett bilde av en sølvfarga avant med samme baklykter som meg men sletta det for to dager siden. :(

Slenger ved ett bilde av min med lamper som jeg kjøpte her på forumet av Frode Kristoffersen/FK Autoparts

IMG_0784.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en gang ett bilde av en sølvfarga avant med samme baklykter som meg men sletta det for to dager siden. :(

Slenger ved ett bilde av min med lamper som jeg kjøpte her på forumet av Frode Kristoffersen/FK Autoparts

 

Grei dem ja. passer gjerne bedre på mørk bil enn min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme til vår sølv A6 avant. Fant et bilde i en annen tråd her på forumet og satser på at det er greit at jeg låner det til denne tråden her :

 

led1.jpg

 

Men her er den svarte plata rundt skiltet lakkert sølv også, så det gir ikke helt riktig bilde av hvordan det blir seende ut..

 

Personlig synes jeg det er stilig med sotede baklykter dersom stilen på bilen "krever" det. Feks kommer jeg aldri til å sette på helrøde baklykter på min A4 avant igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sølv der var tøff med sølv plate bak da... syns den mørke orginale dominerer litt for mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.