#1 Skrevet Juni 10, 2009 kor er det billigt å greit å handle ny turbo til ein 2002mod passat tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2009 Absolutt billigste er vel Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 Absolutt billigste er vel Biltema Bare synd di ikke har VNT turbo på biltema:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2009 kor andre plasser kan dei ha då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg kjøpte min på Mekonomen! Var faktisk ikke så ille pris når jeg fikk innbytte på den gamle turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2009 http://www.kermatdi.com sjekket der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2009 turbo power va det vist den blei bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...