#1 Skrevet Juni 10, 2009 Skal ha bilen på mapping og lurer på hva folk bruker har betalt for dette. Hvor mye tid går det på rullen når en skal mappe? både når de går på tomgang eller er helt blank? Gjerne erfaring fra motronic til andre sprut.. Hvilken "overraskelser" pleier å komme mens bilen er på rullen? kom gjerne med erfaringer og tips til hva som er lurt å ha unnagjort før bilen blir levert til en tuner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2009 Ville anbefalt deg å lage et greit grunnmap selv og testkjøre den litt. Er ingen ting som er surere enn å bruke verdifull rulletid på å fikse småfeil som kunne vært unngått. Når det gjelder tidsbruk så spørs det jo hvor lenge/bra du vil ha det. Kan gå mye timer i feks justering av kamtider o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2009 husker ikkje heilt ka eg skulle betale hilt eksakt men meiner Crister halvorsen på pbc tar ca 2000.- for oppspenning og ca 1000.- kr timen og mappinga tar ca 6-7 timer alt etter ka som er gjort førut, korekt meg vist eg husker feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2009 Rundt 10 lapper for custom-map er normalt, stort sett uansett hvem du snakker med. Det tar litt tid. Overraskelser er gjerne at en eller flere komponenter ikke holder mål, som for dårlig bensintilførsel, for svak/dårlig tenning, for svak clutch osv. Ting som butter imot når du skal ha litt effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2009 http://www.pbcauto.no/tjenester.php Prisene der er vel ganske normale. Finner sikkert folk som gjør det litt billigere også, f.eks. på vanlig rulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2009 http://www.pbcauto.no/tjenester.php Prisene der er vel ganske normale. Finner sikkert folk som gjør det litt billigere også, f.eks. på vanlig rulle. Den siden gav en grei indikasjon på prisene ja Fant Håland tuning, han opererer med litt mer behagelige priser på sin dynapack Er en eksoslekasjo unna mapping nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg brukte haaland, ingenting å si på pris og service der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...