#1 Skrevet Juni 10, 2009 Må få tak i en ny eller pent brukt en. Men vagparts er jo lagt ned. Hvor kjøpe? Noen som sitter på delenummer her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2009 Møller har. Ikke så ille priser.. 8A0711118A er delenr for girkule og belg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 Møller har. Ikke så ille priser.. 8A0711118A er delenr for girkule og belg. Ok, mulig stikke innom og høre. Nytt er jo alltid best så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2009 Ringte bilomsetningen etter tips fra Lars Lysebo. Koster 1280,- der med rabatt + frakt. Venter på pris fra møller i morra tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2009 Under 30 EUR her kanskje? http://gearknob.de/shop/de/Stage/schaltmanschetten/audi/index.html Eller ebay? (søk på schaltsack eller schaltmanschette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2009 Under 30 EUR her kanskje?http://gearknob.de/shop/de/Stage/schaltmanschetten/audi/index.html Eller ebay? (søk på schaltsack eller schaltmanschette) Må ha orginalt og ser ikke ut som det er det på den linken der. + at på RS2 går skinnet i posen over gele girkula. Finner ikke noe på ebay heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2009 Flere som har samme kule/sekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2009 Flere som har samme kule/sekk? Tror den er laget til RS2. Både 80 og S2 har ulik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2009 Tror den er laget til RS2. Både 80 og S2 har ulik. Stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2009 Kosta litt over 1600 kr på møller med bra rabatt. Så bestilte på bilomsetningen i arendal. 1280 + frakt er prisen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2009 Det tror jeg er billigere enn prisen vagparts hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2009 Kosta litt over 1600 kr på møller med bra rabatt.Så bestilte på bilomsetningen i arendal. 1280 + frakt er prisen der. Hva er bilomsteningen i arendal? Har dom noen nettside? Sku hatt tak i ny kule og pose til min, ikke sikkert det er å få tak i men får prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2009 Hva er bilomsteningen i arendal? Har dom noen nettside? Sku hatt tak i ny kule og pose til min, ikke sikkert det er å få tak i men får prøve... Jepp, er http://www.bilomsetningen.no/ Handlet facelift lampene til gamle A4'n min der. Billigste orginale jeg fant på den tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...