Stygg Steinsprut/Hakk på panser..

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har noen tips ang. fiksing av en stygg steinsprut skade? Har gått igjennom lakken, og helt nedpå det grå metallet.. Og en ganske stor bit av lakken er borte :( Helt utrolig, på min 2 uker gamle hvite A4!! Ser ut til at det har blitt en liten bulk der og :( Skjønner ikke hvordan det har kommet, har ikke hørt noe smell, og så det ikke i går når jeg vasket bilen.. Eneste jeg kan tenke meg, noe som er utrolig nok forsåvidt er at en fugl eller noe lignende har mistet en stein på panseret, er liksom nesten midt oppe på det. Så skulle ikke tro det hadde noe med steinsprut å gjøre.. Men utrolig frustrerende, kjenner jeg er skikkelig lei meg! Noen som vet om noen som kan fikse dette skikkelig igjen, evt. kunne rette den lille bulken som er kommet?

 

Trenger sårt råd, tenker på dette hvert eneste minutt.. Utrolig irriterende!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som førstehjelp vill eg ha fått pensla/dryppet i litt grunning i såre og så villle eg ha sett om det er mulig å fått blanda lakken i 22serie/ tett farge /farge uten klarlakk og penslett/dryppet det i såret, så er det berre å slipe det og polere det, so tenker eg det blir bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har også blitt en liten bulk der, ser ut til at en stein eller lignende har blitt sluppet rett ovenfra.. Ganske bra å lage bulk i panseret, det er ganske solid der hvor skaden har skjedd. Noen som vet om noen som er proffe på å fikse slikt i Trondheimsområdet, eller Oslo/Drammen? Gjerne uten at det koster altfor mye. Må vel innom audi å få tak i litt ibishvit på en sånn fargestift og da.. må legge klarlakk oppå også, ser det har flekket av litt rundt skaden der og.. Hver gang jeg går forbi bilen blir jeg så forbannet, det er så typisk at noe slikt skal skje på en helt ny bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.