#1 Skrevet Juni 11, 2009 Heisann. Har leita litt rundt på nett, men finner ikke det jeg leiter etter. Passat 3bg kommer i en farge tilnærmet gun metal eller koksgrå og jeg lurer på hvor jeg kan finne lakk koden til denne bilen. Noen som har slik bil/farge som kan hjelpe? Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2009 Hør med Gumpen, de finner sikkert fargen til deg, fargekoden står i service heftet eller i reservehjulsbrønnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2009 Lakkerer på Gumpen her:) Kan det være LD7X du er ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2009 Ikke sikker på om det er den.. Fant noen bilder av biler med den fargen og den ser veldig lys ut... Kan jo tenkes det bare er bildene som lyver, men. Ser liksom for meg en mørkere farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2009 Har en Passat i fargen Urbangrå metallic. Den lakkoden er LD7W. Tenker det er den du er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2009 Min er urban grey... Men ligner den på gunmetal da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) LD7U off-road gray metallic Her er et bilde mellom en sort og sølv bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2009 Da er det nok Urban grey jeg mener. ser ut som om off-road grey kanskje blir mørk. Er den også i metallic? Urban grey fargen er hvertfall veldig pen! syns møkka godt på den eller holder den seg "ren" lenge? Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2009 (endret) Da er det nok Urban grey jeg mener. ser ut som om off-road grey kanskje blir mørk. Er den også i metallic?Urban grey fargen er hvertfall veldig pen! syns møkka godt på den eller holder den seg "ren" lenge? Ikke tenkt så mye over det, men i forhold til A6'en som var sølv, gjør den nok det. Den er metallic, ja. Fargen er mye brukt på Touareg også. Denne bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2009 Der syns fargen litt bedre, ja. Så ut som om det var veldig mye blått i den på ditt bilde, men på Tuareg'en var den veldig fin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...