spm angående plastikk på audi a4

Anbefalte innlegg

Blir mange spørsmål og sikkert enda flere. vet ikke om dette er rette stede men da blir vel tråden flytta.

 

Skal legge opp kabler i bilen til anlegg og jeg lurer på hvordan man får bort de listen som går på B stolpen (om dette er det den heter den som er mellom dørene)

 

Har en Audi a4 1997 avant og problemet er jo att gulv lista går opp under den lista så det ser ut som att jeg må ta bort helt opp mot taket.

 

Noen som har litt hint på hvordan jeg gjør dette på beste mulig måte?

 

takker for svar..

 

Kan jo ta med hvordan jeg fjerner det dekselet som sitter rundt bass kassa som er i bilen? vil ikke ha den kassa der da den er så Jævl% Liten.

 

Hilsen

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

løft ut baksete. sitter 1 skrue som holder gulvlista der, og 2 ved førerbein-plass. Så sitter resten av lista klipset, dvs at du bruker makt for og få den løs!

 

Skal ikke trenge og demontere B-Stolpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

løft ut baksete. sitter 1 skrue som holder gulvlista der, og 2 ved førerbein-plass. Så sitter resten av lista klipset, dvs at du bruker makt for og få den løs!

 

Skal ikke trenge og demontere B-Stolpen.

 

Takk så meget... ville ikke bare rive å røske.. kjipt om det går i stykker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.